Repeat yesterdays mistakes


Jag äger bilden

Trotsade skuggan på min balkong imorse å åt frukost där ute 🌸 

Men i alla fall..idag har jag tvättat mellan 7.30-12.00 skittråkig information men ändå..! Nu är jag klar med tvätten och ska diska (ännu en skittråkig å onödig detalj) och sedan plugga! Men! Jag är sämst på att plugga och är ofta ute i sista sekund..så var det verkligen under gymnasiet! 😂 måste förbättra mig! 

Ikväll ska jag för övrigt dö lite 😱 ska för första gången i mitt liv sätta min fot på ett gym..hmm..japp. Spinning med Emma å det är därför jag kommer dö eftersom att jag aldrig testat spinning och är så otroligt dåligt tränad på alla sätt haha! 😂 

Ja men nu ska jag återgå till min roliga vardag och diska å plugga 😉 


~may the force be with you~ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0