I'm alive

jag äger bilden
 
Nu har jag gjort klart min testvecka på Atlantica Joy! 
Det blev totalt: 
Torsdag: RPM SPinning
Fredag: -
Lördag: Bodystep atletisk cirkel
Söndag: Sh'bam och Core
Måndag: Bodybalance
Tisdag: Stuss 
Onsdag: Sh'bam och Bodystep 70/30
Torsdag: -
 
Ganska okej ändå för att aldrig ha gymmat i hela mitt liv. Det känns bra :) Ska köpa kort nu med så att jag kan fortsätta när jag nu väl kommit igång! 
 
Nu har jag massor att göra...diska, plugga, skriva, äta, städa, plugga mer, dö lite, hata allt å alla. MUAHAHAHA! skämt åsido ;) 

Längtar så mycket tills imorgon...inte för att jag ska jobba men för att mina älskade lilla Diesel ska komma hit och vara här tills på söndag kväll! (a) 
 
Nu ska jag fortsätta med livet..
 
~may the force be with you~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0