vägarna till är färre än vägarna från

 
Alltså min header fuckar ur? Varför finns den inte längre helt plötsligt? 
Det kanske är dags att konvertera bloggen till nattstad? 
Ge mig negativa å positiva saker med nattstad!! :) 
 
Vet inte varför det inte fungerar..är ju inte inne på bloggen så ofta längre :/
Jag är ju väl bekant med blogg.se men det känns som en bra plats att börja på. 
Eller ska man bara fixa en ny header? Jag gillade ju min väldigt mycket :( 
 
Nog med beklagande..
 
Jag har min sista tenta imorgon innan sommaruppehållet. Då blir det jobb 24/7 och även en tripp till Cypern! :D 
Problemet är bara att jag inte kan plugga när jag faktiskt behöver det...varför? hallå? 
 
Kanske dags att dricka kaffe nu..så man kan bli lite fokuserad på livet. haha :)
 
Nej men annars är det bra. Livet går vidare. Hampus fyller år idag och igår var jag å han påKSS för att gipsa hela jävla handen å armen (han jar fraktur i handen) såatteeeee..ja. Livet går vidare. 
 
 
Lägger upp ett inlägg med bara bilder från senaste tiden om en stund. 
 
Dagens: 
Låt: Carry you home - Zara Larsson 
Humör: Jo men det är bara bra..positiv! 
Hiss: Blev bjuden på sommarfest hos en från min gymnasieklass! :) 
Diss: Celcius Cola (smakade inte riktigt lika gott som jag hade förväntat mig!) 
Problem: Kan inte koncentrera mig på plugget..
Tips: Var rädd om närmiljön! 
 
Nej men nu ska jag försöka fokusera på pluggandet..som jag skrev så lägger jag upp ett inlägg senare med bara bilder från den senaste tiden. Det blir la gött det..
 
~may the force be with you~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0