gammalt bös

Hittade ett gammalt inlägg på bloggen... 
http://freddisnea.blogg.se/2011/march/a-tribute-to-horror-2010.html#comment 
 
Där skriver jag om "Operation rädda världen- Ett rymsäventyr" som jag och klassen hade när vi gick i tvåan (Es2). 
Jag hamnade i marknadsföringsgruppen för såg det som en bra utmaning men kände redan då att jag skulle tycka att det var en bra utmaning med att hamna i scenografigruppen...men det var inget mer med det utan det gick bra ändå :)

Sen till slutproduktionen så fick vi välja grupper igen och då hamnade jag i scenografigruppen vilket jag tyckte var aaaaaaaskul och en bra utmaning det med men hade då glömt av att jag redan vid barnteatern hade tyckt att scenografigruppen var en intressant grupp! 
 
Rätt kul att jag redan då kände att scenografi var något som jag ville göra! :) 

well..det var bara det jag ville säga.. :) 
 
- may the force be with you- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0