Om himlen finns är jag förlorad

Helgen har jag spenderat i Göteborg med mamma, pappa, söstra mi, brorsan min och den bästa svägerskan :3 I lördags var det Liseberg som gällde och det var trögt mycket folk. Sådana dagar får en att vilja hyra Liseberg själv men nej, så kul ska vi inte ha det. 
 
Igår kväll åkte vi hem å då våldgästade vi Sixten å sen hämtade vi Pulis lilla Inez (a) Så söta :3 
Nu saknar jag mina två andra monster mer än någonsin...får åka hem och hälsa på dem med (a)
 
 

Jukebox. 
 
Bästa svägerskan :3  (hon finns på http://www.nattstad.se/rebekkamoisio )

 
Jag å bäste Puli 

 
Puli i kön till Helix :)

 
Adis i kön till Helix :)

 
Jag i kön till Helix  ._. 

Jag å bäste puli :3 

 
Los syskon in the kö till the Helix

 
Helix

 
I kön till Atmosfear :) 

 
Tummen upp för dagen! 

 
Resultatet av allt gående och stående och köande...smärta i knät utan dess like X.X 

 
 
 
 ~may the force be with you~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0