skuldkänslor

Varför kan man inte känna att det man gör är rätt? 
 
Jag behöver någon som säger: gör det som du tycker är bäst för dig själv och ingen annan, det är du som bestämmer över ditt liv och vad du ska göra...dina vänner kommer att stanna kvar hos dig om de är riktiga mot dig. 
 
Jag har aldrig gjort något sånt här och det får mig att känna mig guilty. 
jag känner skuld över att jag känner att jag ger upp men jag gör ju inte det? jag följer mitt hjärta för att vara klyschig. 
 
åh..varför kan inte allt i livet vara enkelt och rätt direkt?! 
jag orkar inte...
det är så jobbigt...
 
helvete...varför är allt så svårt? 
 
jag orkar inte...
 
 
~may the force be with ME~
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0