saturday-ay-ay

 
Snart sticker jag iväg till Skara för att käka middag med två av mina fina tre vänner :)
Efter det ska vi gå på Estet i skaras spökvandring, Jack The Ripper. Spännande!
Det ska vara estet helt enkelt..
som en av våra lärare sa.. "Estet står när andra faller". så jävla rätt! :)
 
Men helt sjukt ändå att det var 3 år sedan det var jag som stog där i kyla å kastade mig i gegga...
känns som igår nästan :)
 
De som håller i den i år har jag ju inte ens träffat eftersom det är dem som började när jag tog studenten :) 
Håller tummarna för dem!
 
 
Dagens
Humör: braoooo
Låt: #fail- Oscar Zia. Är inget större fan av honom men den låten blir man väldigt glad av! 
Hiss: Jag klarade att köra för första gången på jobbet! :) inga konstigheter :)
Diss: uttråkning.. :(
Klädsel: Svart långärmad tröja (den på bilden), mina blå Malin-jeans :) 
 
Nu ska jag greja med det sista innan jag ska köra iväg till Skara! :)
 
 
-May the force be with you- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0