jag känner för att ge upp

Jag äger inte bilden. 
 
Alltså..jag orkar inte med allt när man inte får någon hjälp..
Men, lärarna i detta ämne, bibliotekspersonalen fattar inte det..
Jag förstår lättare hur jag ska göra när jag får exempel..inte en jävla kryptisk text...
"Man kan göra så eller så här"..jag menar..vem blir smartare på det? Vad är rätt?! 
 
Orkar inte mer..,
Skulle ha valt ett annat yrke..så här trivs inte jag..och antagligen ingen annan..
 

Jag gillar inte att ge upp direkt..känns som jag sviker mig själv..men när jag inte får någon hjälp av lärare..vad ska man göra? Jag försöker verkligen..och vill inte verka jobbig för kompisarna så vill helst inte be dem om hjälp..
 
-may the force be with ME
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0