and after all this time

 
Man förändras ju alltid lite i ett förhållande..anpassar sig kanske lite mer efter sin partner..
Förutså  lyssnade jag ganska mycket på growl å sånt..tappade min musiksmak..nu är den tillbaka.
Förut så kunde jag vara uppe till 04 på natten å nu somnar jag vid 22 tiden.
Förut så kunde jag sova till 13-14 på dagen och hela dagen var borta, nu sover jag till 9 och äter frukost. 
Förut så prioriterade jag fel. 
Förut så kunde jag inte börja gråta för att jag är så jävla lycklig med min man, det kan jag nu. 
Förut så hittade jag inte på så mycket, det händer oftare nu. 
Förut så lät jag andra påverka mig på ett dåligt sätt. 
Förut så betedde jag mig konstigt helt enkelt o.o
Förut så satt jag bara vid datorn så fort jag kom hem. 
Förut så spenderade jag min tid fel. 
Slutsatsen är bara att Hampus har gjort mig till en bättre människa helt enkelt :)
Ser saker på ett annat sätt osv. 
 
Jag älskar dig, nu å för alltid! <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0