det går bra nu

 
Okej just nu händer det endel.
Jag har börjat som inringare på Mössebergsbagaren i Falköping å det känns väldigt bra! 
På onsdag nu så har jag jobbat där i två veckor, riktigt gött!
 
På måndag ska jag ringa vikariepoolen i Götene för de ringde mig idag. 
Men kan ju inte komma i veckan eftersom jag jobbar på Mössebergsbagaren :)
 
Jag å Hampus letar lägenhet för fullt! Gått på några visningar å så men det har inte vart någon direkt
bra för oss än dock :/ Hoppas det kommer en snart alltså! 
 
Har varit i Karlstad å kollat på Färjestad BK-Modo två gånger nu inom en period på knappt en månad. 
Första gången var jag å Hampus själva å andra gången följde Tobias å Sandra med :) 
Så nu har jag sett FBK-Modo..5 gånger tror jag :o 
 
Jag vill jättegärna åka utomlands i sommar. 
Jag ska snart ansöka till högskolan också! 
 
Igår var jag å Hampus på filmkväll eller vad man ska säga hos Tobias å Sandra å vi åt pizza å sånt. Vi såg på en film som heter The big year på engelska..vet inte vad den heter på svenska haha o.O men den var väll inte den bästa jag sett. Handlade om fågelskådning! 
 
Ja, det är väll det som är nytt.. :)
 
-may the force be with you-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0