Några sanningar om mig

1. Ibland litar jag på folk för lätt. 
2. Jag tycker att jag ser förjävlig ut i fult å konstigt lockigt hår.
3. Hatar att prata om killproblem typ med mina tjejkompisar. 
4. Tycker bättre om att ha killkompisar, de har en helt annan humor. 
5. Jag har ångest över vikt. 
6. Jag gillar inte min kropp.
7. Jag gillar spenat. 
8. Jag har dåligt självförtroende och självkänsla. 
9. Jag har varit mobbad. 
10. Jag gråter lätt men vill inte visa det. 
11. Är rädd över vad folk tycker om mig. 
12. Jag tycker marmelad, leverpastej å honung är vidrigt.
13. Taylor Swift är den bästa sångerskan/låtskrivaren enligt mig.
14. Tycker mindre om action filmer, vissa är helt okej dock.
15. Jag brukar kolla på DennisM och Kenzas bloggar. 
16. McDonalds är godare än Max. 
17. När jag blir arg så vill jag typ slåss.  
18. Min favoritfärg är BLÅ.
19. Mitt favoritdjur är häst å katt. 
20. Färjestad är det som gäller i hockeyn. 
21. Jag är lojal mot de som är lojala mot mig. 
22. Jag är en hemlig spion. (Don't trust me)
23. Tycker om att rita. 
24. När jag är trött så börjar jag dra fingarna genom håret.
25. Älskar fiskbullar i hummersås. 
26. Har aldrig träffat min morfar. 
27. Gillar att pussla. 
28. Coca Cola, mjölk å kolsyrat vatten är de bästa dryckerna. 
29. Funderar på att skaffa ny blogg. 
30. Ogillar folk som är för ytliga. 
31. Jag är otroligt kär i min Hampus. 
32. Jag älskar London. 
33. Har opererat bort mina halsmandlar. 
34. Min favoritsmiley är -> :3
35. Älskar kinderägg och kinder maxi. 
36. Har mer eller mindre fobi för spindlar typ.
37. Jag har gjort bort mig i skolan (som säkert många andra).
38. Har svårt för att ljuga. 
39. Star Wars äger. 
40. Har otur i spel, men desto mer tur i kärlek. 
 
Det var några..kommer inte på fler just nu!
POZ :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0