just something

Har du:
Någon som förstår dig? - Yes..Hampus!
Någon som du saknar? - japp..
Någon som du hatar? - nja..jo..
Vem kramade dig senast? - Hampus
Vem pussade dig senast? - Hampus <3
Vem ringde dig senast? - Mamma^^
Vem ringde du senast? - Hampus:)
Vem var hemma hos dig senast? - Hampus^^
Vem var du hemma hos senast? - Hampus (a) 
Har du några kärleksproblem? - Nope:) 
Har du pratat med någon idag? - Hampus, Sofia, mamma, Albin å Isabell. 
Har du gråtit idag? - nix
Har du skrattat idag? - jaooo :3

Jag:
Är singel? - nej (a)
Svär ofta? - haha jo..det förekommer ;)
Sjunger i duschen? - ne o.o
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej o.o 
Skrattar åt dina egna skämt? - nja..händer la :)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - japp :)

Har du:
piercingar? - öronen :)
Syskon? - 2 st 
För många vänner? - nix :)
Rymt hemifrån? - nja..inte vad jag minns xD
Färgat håret? - japp ;)
Bra självförtroende? - nej. 
Sagt "jag älskar dig" till någon? - japp!
Varit kär? - japp det har jag! Är det nu hihi
Gjort något olagligt?- haha antar det? xD
Somnat i skolan? - japp å det va gött!
Brutit ett ben? - nej :)
Tappat bort mig i min hemstad? - haha nej verkligen inte!
Sett en fallande stjärna och önskat? - japp!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja..haha
Smugit ut utan lov? - minns inte :s
En hemlighet som ingen annan vet? - Japp det har jag..
Sovit en hel dag? - nja..till 16.00 iaf ;)
Somnat gråtande? - Japp! den erfarenheten har jag..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - japp
Blivit generad inför folk? - japp
Varit kär i någon utan att säga det till personer? - nja..kanske..typ
Ätit musslor? - haha nej..det låter inte gött xD
Haft ett förhållande i under en månad? - nej!
Blivit kallad player? - japp..
Färgat ditt hår svart? - nejj ;)

Vad:
Längtar du till mest just nu? - flytta hemifrån! 
Ska du göra i helgen? - Vet ej..bli fet? 
Har du för kläder på dig? - shorts å t-shirt
Åt du senast? - macka å te! 
Har du för mobil? - Nokia N9 cyan :)
Vad köpte du senast? - mjölk! 
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - dött..

Vem/vilka:
Slog du senast? - haha Hampus? på skoj såklart
Fick du sms från senast? - Fraaaaajda! habibi
Pratade du med i telefonen senast? - Mamma
Älskar du? - Hampus å Diesel. <3 
Skulle du kunna göra allt för? - Hampus <3 
Var du med senast av det motsatta könet? Hampus!
Kan du lita på mest? - Hampus!
Vet mest om dig? - Puli å Hampus! 
Sov du tillsammans med senast? - Hampus:)

Allmänt:
Har du pussat en groda? - självklart..för det brukar man ju göra!
Kan du hjula? - haha nej..har försökt lära mig men det är mission impossible xD
Biter du på naglarna? - nej :)
Är du EMO? - haha absolut inte xD
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Flyttat direkt, shoppat, rest utomlands, ge Hampus en finfin present!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ne..det tror jag inte o.o
Har du sjungit inför publik? - japp :D
Är du hungrig? - nej, proppmätt!
Är du blyg? - nja..jo..det är jag nog!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0