Det måste gå!

Gick upp klockan 8 imorse för att jag väntade på
mail från arbetsförmedlingen (dem är inte så snabba på att svara-.-)
Jag hade möte idag men de skulle höra av sig om vilken tid så det var därför jag mailade dem. 
 
Kl. 11 fick jag svaret. 
"Det blir inget möte idag". 
Herregud. Tog det 3 timmar för dig å svara på det? 
Viss jag är inte ensam om att vara på af..men hallå?! 
Blir så sur. 
 
Låg vaken till..ah..säkert 1 i natt å var orolig över detta å 
så kommer det här svaret. Jag går i ide nu. 
 
Sökte ett jobb igår å ett idag..skrivit ut massor med cv 
så nu jävlar..nu vill jag inte behöva sätta min fot på af mer. 
 
Jaja..nu ska jag inte klaga mer :) 
Skriver ofta upp en lista på vad jag ska göra på dagen och nu är jag redan klar med den, haha :)
Underbart! 
 
 
Nu ska jag kolla på spy kids 3D på vår nya 3D tv, hihi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0