copycat

Det är enkelt. 
Jag gör något, du gör efter mig. 
Jag bestämmer mig för något, du gör efter mig. 
Jag ändrar något, du gör efter mig. 
 
Behövs mina handlingar för att du ska lyfta på ditt feta arsle eller? 
Eller är det för att irritera mig? 
Eller så kanske det är för att jag bryr mig om mitt liv å tar tag i saker men du kan inte? 
 
Jag blir så jävla irriterad på dig. ..er. 
 
Sluta bara ta efter mig å Hampus, våra idéer å saker som vi ska göra. 
Vi gör något, ni gör efter. 
Vi bestämmer oss för något, ni gör efter. 
Vi ändrar något, ni gör efter! 
 
Lägg ner bara..det är inte kul. 
Ni kan inte bara leva genom livet på en jävla flötig räkmacka baserat på vad vi gör. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0