blir så arg och äcklad

Blir så förbannad när jag ser bilder på facebook där det är ett gäng (oftast) killar
som håller i ett djur (oftast katt eller hund) som de antingen dödat och stympat 
(tagit bort någon kroppsdel) eller plågat rejält så djuret är täckt med massor av sår. 
 
Det är så vidrigt å det är så omänskligt. 
Tråkigt nog så fattar inte alla det. 
De personerna borde få stryk rent ut sagt. 
 
Jag brukar alltid dölja de fotona på facebook för jag mår sjukt dåligt av att se det. 
Jag är inte sån där "aktivitst" eller vad man ska säga men lite sunt förnuft får man ha!
Djuren är helt chanslösa mot människan! 
Blir så frustrerad :( 
 
Tycker så otroligt synd om djuret :'c 
Vissa människor ska bara inte ha djur..
Någon mer än jag som tycker såhär? 
 
Det är tragiskt att vissa djur går detta öde till mötes. 
 
Jag tänker inte lägga in någon sådan bild på det här inlägget, för allas skull!
Ni har säkert sett någon sådan redan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0