top model sverige

 
Alltså denna säsongen av Top Model känns inte riktigt bra eller vad man ska säga.. :s
Det var sämst att Josefine T fick lämna idag..hon är en värdig vinnare! 
Josefine G eller vad hon heter klarar jag bara inte av..äckligt kaxig är hon. 
 
Men förra säsongen var Izabella Scorupco programledare å jag måste 
säga att hon var tusen gånger bättre som programledare än vad Caroline är..
Caroline pratar ju som en robot..å hon har ju inga ansiktsuttryck..å varför 
delar hon upp orden? D-et ä-r k-ul att se er i-dag..? dafuuuuuq? 
Vad har hon för konstig rytm när hon pratar? :o 
 
Nu hoppas jag att Malin vinner..hon verkar så genom snäll :) 
Ut med Josefine G så är jag nöjd..
 
Däremot så tycker jag att Jonas är så go'! 
Han har alltid så störtpositiv energi och man blir ju så glad av honom bara :o 
He's fabulous! 
 
 
-may the force be with you- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0