onödigt vetande

Som rubriken sägerså är det onödigt vetande om mig haha:)
Skrev kanske en liknande lista för ett tag sen. 
 
1. Jag gillar inte honung 
2. Hatar attention-whores
3. Jag älskar onödigt vetande!
4. Jag gillar serier som Teen mom å The Big Bang Theory exempelvis.
5. Min favoritfärg är blå!
6. Min värsta färg är rosa (euw).
7. Star Wars är bäst. 
8. Min favoritmat är fiskbullar i hummersås.
9. Jag dricker te med mjölk i. 
10. Jag älskar röda äpplen och de måste vara kalla (alltså ligga i kylen hela tiden!)
11. Jag är nog ganska svår att lära känna för jag öppnar mig inte till vem som helst. 
12. Min favoritglass är jordgubbssmak. 
13. Jag har verkligen lärt mig av mina misstag. 
14. Jag har tandsmycke! En stjärna sitter fastlimmad i min käft. 
15. 9 och 14 är mina turtal..fast jag tror inte direkt att turnummer fungerar haha :)
16. Kinderägg och kindermaxi är jag väldigt svag för. 
17. Jag har aldrig gymmat i hela mitt liv. 
18. Jag är en kvällsmänniska!
19. Jag har snart haft mitt körkort i två år. 
20. Jag har knäpp humor som bara killar verkar förstå. 
21. Jag har aldrig träffat min morfar. 
22. Hatar när man säger att blondiner är dumma bara pga hårfärgen. 
23. Jag har blivit kallad för bimbo pga att jag är blond. Jag blev skitledsen. Gick typ i 4an? 
24. Jag är två månader äldre än Hampus ungefär. 
25. Jag har haft huvudroll i en föreställning. 
26. Jag är väldigt rädd för att vara utstött...igen.  
27. Äter inte lamm :) 
28. Jag har blå/gröna ögon. 
29. Kan lyssna på det mesta inom musik men orkar inte med dansband å jazz haha!
30. Är inte så förtjust i moussetårtor :o funkar iaf! 
31. Rädd för att misslyckas. 
32. Trivs inte i Lidköping :( 
33. Ogillar folk som är nonchalanta. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0