kritik till arbetsförmedlingen

Jag är inte den enda som har sagt det här!
 
Arbetsförmedlingen är verkligen igna ackordarbetare..det märks.
Det händer ju verkligen inget?! 
Möten och sånt som man har inbokat i en månad i förväg avbokar
de en vecka innan för att de ska vara lediga eller så. 
Jag blir så arg. 
 
Jag har en mailkonversation med min handläggare..
eller ja..konversation vet jag inte om man ska kalla det 
eftersom han svarar max en gång i veckan. 
Hur ska man kunna göra rätt beslut med en gång om de ska svara så segt?
Jag fattar ju att jag inte är den enda på af..men lite tid måste man väll ha till
att kolla sin mail? 
 
Något annat som stör mig är att man inte kan ha någon riktig
telefonkontakt med sin handläggare! 
Det vore väll bra om man kunde det? 
 
Nej, jag längtar tills jag kan ringa å säga att de kan ta bort mig. 
Hatar stället. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0