Härjedalen och Lofsdalen

Bilden är på min käraste. 
 
 
Ja, denna veckan har jag, Hampus, mamma å pappa varit i Härjedalen. 
Vi kom i måndags natt och tog det ganska lugnt på tisdagen, åkte å handla i Sveg å fick spontan köpa en skidjacka till mig eftersom min (som jag hade provat innan vi åkte) hade dragkedjan fuckat ur på. Inte kul, 600:- redan där, köpte semlor å en asstor biskvi å en lika stor chokladboll. 
 
Onsdag: Köpte liftkort för tre dagar i Lofsdalen (verkligen inte billigt..850:- !) Åkte skidor till 17.30 tiden kanske efterom det var kvällsåk. Det märktes verkligen att man inte åkt skidor på över två år för fick grym smärta i hela kroppen haha! 
 
Torsdag: Skidor igen, 9-16. Blev dösjuk..halsont så jag inte kunde svälja å hur förkyld som helst. Snoret bara rinner. Vi klagade på att vi har ont i våra kroppar. 
 
Fredag: Sista dagen med skidor..fortfarande förkyld å ont i halsen. 9-16. 
 
Lördag: Tog vi det lugnt..åkte å kollade på utsikten på sonfjället som vi ännu en sommar ska bestiga! Melodifestivalen å mys! Förkylningen blir bara värre! 
 
Nu är vi hemma men saknar stugan lite..det blir helt annorlunda där. Så skönt att komma bort från allt å personer man stör sig på. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0