distans vs nära

Att gå ifrån ett förhållande där man träffades en vecka
i månaden till att träffas varje dag får en att verkligen förstå 
hur beroende man kan bli av en person!
 
Förut klarade jag mig med att ses sällan men nu är allt annorlunda. 
Det känns nästan som att distansförhållanden inte håller i längden egentligen..
det blir jobbigt i längden, till slut orkar man inte. 
 
Jag har tur som har Hampus nu för han gör mig verkligen lycklig! 
Varje dag, 24 timmar om dygnet. 
Inser verkligen hur viktigt det är att ses ofta. Ett förhållande är så beroende 
av närhet! 
 
Hampus är en helt fantaskiskt bra människa! 
Jag älskar att vara nära honom. Allt känns så bra! 
 
Jag älskar dig Hampus, mer å mer för varje dag! 
Puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0