"When 900 years old, you reach… Look as good, you will not"



vet inte vad jag ska göra..


idag börja jag gråta på teaterlektionen..det var en uppgift att man skulle blunda å känna olika känslor å ta in dem och tänka själv för att få känslan.
sorg var en av dem å då började jag gråta..å började gråta ännu mer när Ida klappade mig på ryggen för hon såg att jag var lessen å hon vet ju varför!

sen har jag la vart nedstämdför det mesta idag.

ogillar att bli dissad.

idag skulle jag å Fredrik vart tsm i 2 år och 4 månader <3

Dagens:
Låt: Deeper Love
Citat: "When 900 years old, you reach… Look as good, you will not"
Humör: inte det bästa...mest lessen.
Hiss: bra killkompisar å Ida! <3
Diss: naiva, egoistiska, tjejkompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0