vad är en riktig vän?

En riktig vän är den som bryr sig om dig no matter what.
Den som bryr sig om hur du mår och accepterar dig för den du är.
En som respekterar och förstår.
En som inte sviker dig, håller det den lovar och vill göra så att du mår bra när du mår dåligt.

Tyvärr finns det för sådana människor i mitt liv..

En riktig vän är en som hjälper dig upp när du trillat..inte drar ner dig.
En riktig vän är en som stöttar dig i vått å torrt.
En riktig vän är en som får dig att må bra.
En riktig vän är en som finns när alla andra sviker.
En riktig vän är en som förstår, lyssnar och hjälper.
En riktig vän är en som betyder allt för dig.


Att bli sviken av den man trodde var sin bästa vän sårar mer än man tror..
tro mig..jag har varit i den situationen hur många gånger som helst..
å mår ju inte direkt bra av det..i och med saker som hänt..

En dålig vän är en som drar ner dig när den behövs som mest.
En dålig vän är en som inte bryr sig, som är nonchalant, naiv och egoistik.


Min bästa vän är min syster..hon förstår, hjälper, accepterar, respekterar, lyssnar, stöttar och betyder så mycket för mig!


Dagens:
Låt: Dansa Pausa - Panetoz
Citat: "Killar tänker med främre bakdelen" - Amanda (fyllesnack om killar)
Hiss: Diesel <3
Diss: dåliga vänner.
Humör: bra i början av dagen..men så jävla lessen i slutet av dagen!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0