inlägg nummer 100

Detta är alltså inlägg nummer 100 jag gör på min blogg :)
Förslag på nytt bloggnamn?! Det passar inte längre..
Inatt har jag haft besök av tre fina flickor :)
eftersom jag fyllde år i april å inte hunnit fira det med dem så kom dem igår å firade mig!
jag fick: handvärmare, cupcakesformar, bakredskap, en skål med massa kärlek (skål med pappershjärtan i) och en nyckelring med barbaskön! :)
Idag har jag vart i skara å kollat min balfrisyr å testat den :) NÖJD tjej! (Lägger in bild senare)
Nu ska jag ta hand om min lilla gangster Diesel å kolla klart på Ghost Whisperer!
Dagens:
Låt: The story of us - Taylor Swift
Hiss: bra vänner!
Diss: för lite i studiebidrag ._.
Humör: ganska bra faktiskt..bättre än på länge!
Dags att leka med Diesel :)
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0