På riktigt den här gången


På affischen från vänster: John, Johan, jag, Dan, Sarah, Siri.


Idag blev den bästa på länge!
Vi gjorde improvisationer mellan karaktärerna som vi kan ha nytta av. Kan vara sånt som hände innan eller efter föreställningen "Två Dagar". Min å Emanuels improvisation kändes svinbra rent ut sagt! Inte nog med det..fick några att gråta och sen fick jag beröm! Det gör mig hur lycklig som helst! Känslan av det är obeskrivlig för mig. Jag blir så glad och vill bara göra ännu mer! Får sån galen spelglädje när jag ser att det går bra! Positiv kritik å en berörd publik = ♥. Så här bra har det nog aldrig gått.

Men du ser på mig som ingen annan gör.


Så är det. Jag mår bra! :)

Dagens:
Låt: Det går för långsamt - Mimi Oh 
Kommentar: Jättebra!
Humör: as kalas! :)
Hiss: awesome klasskamrater å bra teaterlektioner :')
Diss: Cp trafik
Goda gärning: Av Dan, kliade mig på ryggen! (a)

Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0