Now you're just somebody that I used to know


Jag på bilden.

Nu har jag lämnat Fredrik i Skövde så han är la hemma i Falun vid 20-tiden..
Känns inte som han har varit här ens eftersom vi knappt hunnit träffats!
Jo..han har varit här men jag har knappt varit hemma för att det är så mycket med slutproduktionen "Två Dagar" nu så i måndags var jag kvar i skolan till 19-tiden. Tisdags & onsdags till 18-tiden, torsdags till 21 och igår (lördag) mellan 10-21.
Tragiskt att när han är här så ses vi knappt..men sånt är livet!

Vi håller på å jobbar för fullt och repar som bare den nu! Intensivt! Me like.


http://www.facebook.com/events/228142013937159/
"Två Dagar".

Dagens:
Låt: Best thing I never had - Beyonce
Humör: sådär.
Hiss: Glada busschaufförer!
Diss: Ont om tid och dåligt väder!

Puss/Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0