Mitt liv den senaste månaden!

Är så upptagen nu så hinner inte blogga..så därför är det brist på inlägg..
Skolan tar min tid..idag var jag i skolan i 11 timmar i sträck och igår var det 12 timmar.
Vi bygger å grejar hur mycket som helst nu inför slutproduktionen!
Så sugen på att ha den nuuuu!


(bildbomb kommer snart!)
På bilden från vänster: Ida, Jag (osminkad som fan), Siri.

Slutproduktionen heter "Två dagar" och utspelar sig i en svensk storstad och handlar om olika karaktärers liv.
Den äger.

Dagens:
Låt: Speechless - Lady GaGa
Citat: "Va dig själv, alla andra finns redan"
Humör: jävligt positivt faktiskt!
Diss: Tegelväggar som inte fäster.
Hiss: Måla väggar.

Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0