Julklappar

Fick ju endel i julklapp dåråva...här är listan :3
 
 
* Två stora mysiga koppar med te till (kopparna hade typ tröjor på) -mamma å pappa
* En blå vattenkokare :) - mamma & pappa
* Äggkokare (för att jag å hampus äter mycket ägg) - mamma å pappa
* handduk med mitt namn inbroderat- mamma å pappa
* godis- farmor
* pengar- farmor 
* jeans - hampus (a) 
* premm på solo - hampus <3
* linne- hampus :*
* nivea night cream - poiiily*
* pussel på La Rambla i Barcelone- svärmor :)
* armband - svärmor 
* örhängen- moa :)
* parfym (christina agiulera, secret potion)- jennie 
* pengar - mormor
* paradis - ulrik
* Taylor Swift RED - rebekka OwO
* påslakan - mamma å pappa
* nagellack 2st - poiiily*
* musmatta - adis OwO 
* tallrik - åsa, rickard, jesper, sandra, fabian
* rolf lidberg troll- farmor
* alladin, mörk choklad- köttex mat
 
Det var nog allt faktiskt. Rätt mycket ändå :)
 
Firade ju jul med min Hampus vilket var helt underbart! 
puss på dig min hampus! :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0