vänd aldrig om när du ser ett hinder


Den lille havfrue (Köpenhamn, Lingelinie kaj. Danmark)

Jo..det är precis det jag gör. Men sån är jag, lev med det.

Den lille havfrue statyn måste vara det vackraste jag sett..jag gilalr den as mycket. Den är så vacker och bra gjord. Visserligen är det inte originalet men ändå!
Hon ser så välkomnande ut.

Well..är ledig idagg från skolan för vi har inga lektioner!
Så nu ska jag tvätta och skriva på projektarbetet! -.-
Duscha, ansiktsmask och kanske måla naglarna.

Dagens:
Låt: Bloodhound gang - the bad touch
Kommentar: HAHAHAHAHA - julia
Humör: ganska okej..
Hiss: gott med tid!
Diss: misslyckande.

Nu ska jag va awesome och tvätta på samma gång.
Tja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0