Make it like it never happened and then we were nothing



Sitter med ansiktsmask i fejjan. Det börjar stelna å jag kan inte röra ansiktet.
Laggar en låt å tänker. Det är okej att göra det.
Försöker ta mig samman å göra samhällen..men det går ju inte bra å den ska in idag.
Istället skriver jag i punktform loggboken till Emanuel för det är mycket roligare! ;)

Kunde inte sova så bra inatt..tänkte för mycket.
Jag orkar inte med mig själv ibland...


Dagens:
Låt: Somebody that I used to know - Walk off the earth
Hiss: bra sammarbete med någon!
Diss: jobbiga stunder..
Humör: nja..inte så bra..

Nu ska jag ta bort masken..å sen hämta min lillebror å hans tjej!
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0