Life ain't always what you think it ought to be, no.




Trodde fan att jag betydde mer för dig än så här.
Att bli behandlad så är inte ens respektabelt.

Du får mig att känna mig värdelös, kass och hopplös.
Mår du bra nu?
Trodde vi kunde vara kompisar..men nej, jag hade tydligen fel, jävligt fel.

Hoppas du läser detta å förstår vilken emotionell utpressning du håller på med!
Du är bäst på att trycka ner mig, varje gång.

"Du är bäst nu men du var bättre förr" var till dig..förstår du inte det?!
Men nu vet jag inte om du är så bäst längre..nu är du bara någon jag kände..om jag ens gjorde det?!

But all you brought was a heart full of pain.


Man kan inte bli omtyckt av alla..men är det så mycket begärt att du ska bry dig om just mig?!


Dagens:

Låt: All she Wrote - T.I.
Citat: I told you I'm not bulletproof, now you know.



Live your life /Linnéa



Kommentarer
Postat av: Cornelis Sillanpää

Sv; Tack så mycket!

2011-11-03 @ 15:47:19
URL: http://sillanpaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Så lite så :))

2011-11-06 @ 15:10:21
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0