one of those days



Idag har jag bara känt att jag vill vara ensam igen.

Det känns väldigt sorgligt att behöva tänka så men dem som jag tror är mina bästa vänner..skulle jag inte kunna berätta allt för..å en av dem har jag ändå känt sen jag var typ fem..det är tragiskt när det blir så. (F,I,S)
Men det är la så det är..

Ännu en gång är för jobbigt för mig..jag orkar verkligen inte! (V)
Vill inte uppleva samma sak två gånger..


Fan va jag saknar att prata med dig..du anar inte... (C)
Att vara utan dig är tråkigt..å jobbigt.
Du gjorde mig glad när ingen annan kunde det..


"Hålla i dig och krama dig"

Dagens:
Låt: Krama dig
Citat: "Den som inte är beredd på att förlåta förstör den bro han själv någon gång måste gå över"
Bästa: trumpet spelande matte lärare i gula korridoren, caesar sallad som middag!
Värsta: saknaden..igen.
Humör: Jävligt nere.


/Linnéa

Kommentarer
Postat av: fatimaswary

ursäkta för jag svarar så sent :)

okej härligt :)

2011-12-01 @ 00:17:18
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: Linnéa

lugnt! :D

2011-12-09 @ 19:45:34
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0