Nationella prov i svenska b





Känner att jag skulle göra mycket för att ligga brevid min älskade HubbaBubba!♥
Har haft Nationella prov i SvB - skrivning idag! Det gick typ sådär tror jag!
Nu måste jag vänta på att klockan ska bli 14.47 så jag kan komma hem fast jag slutade vid 11. Det suger ju endel.


Vill ha tillbaka min älsklings Hubbe♥

Ikväll är det Yrkeslivsmässa i Götene, där min lillebror kommer vara med!
Så ikväll blir det att gå på den.
Senare blir det väll att plugga monolog/dialog.


Dagens:
Låt: Hurtful - Erik Hassle
Citat: Auntie...
Värsta: Tidig morgon, vaknade flera gånger i natt, tidig slut i skolan, bussar går inte för ofta.
Bästa: Jag har inga fler lektioner än Np i SvB så det är inte så ansträngande ändå! + Adams deltagande av YLM ikväll.



Puss/ Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: Marida

NP sög! Men hyfsat nice att sluta vid 11! :D du hittade en dator trotts allt! :D

2011-11-17 @ 14:41:52
URL: http://thebigevents.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jo det va ju nice men inte för mig som inte kom hem tidigare än 15.30 :(

2011-11-18 @ 09:52:10
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0