Ensamhet

Nu har älskling åkt hem ännu en gång!
Jag hatar att säga hejdå. Men förmodligen va det ändå inte det sista.
Nästa gång jag träffar Freddis är nog veckan då barnteatern är..längtar redan!

Imorgon blir det skola..igen..suck orkar inte!

Äshling kom tillbaka!


Är så sugen på sommarlov nu ska jag få lov att säga! Vill ha det typ NU!
Den 11 Maj så är det ett år sen jag å Freddis träffades för första gången!
♥ Älskar dig!

Blir tokig på allt pluggande nu.

Igår låg jag ute i solen med julipuli medans Crille å älskling höll på att gräva igen "skyttegraven" som vi har grävt till våran bergvärme. Så jag är lite röd nu kan man säga. En del.

Vill rewinda tiden två veckor


1 och ½ månader kvar till sommarlov! GÖTT!

Nu är älskling snart hemma i Falun..önskar att jag va det med. Där vill jag bo. Där med älskling är jag lycklig.


Dagens:
Låt: Jag kommer - Veronica Maggio
Citat: Jag älskar dig
♥ - Freddis
Kommentar: Får inte glömma boken - Freddis


Puss/Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0