Citat

Kom just å tänka på ett väldigt klokt citat som man kan få ur sig när man är full..i alla fall så kan man ha hört det på en av estet festerna..haha!
"Att va full är ingen ursäkt men det är en förklaring". Ganska klokt ändå tycker jag.

"Din frihet tar slut där andras börjar"
"Solsken skapar lycka för de som är vana vid regn" (mitt eget)

Citat är kul.

Imorgon är det byggkväll för scenografin. Kul! Kommer la hem strax efter 20.00 skulle jag tro. Papier-maché och måla. Får lite panik över svenskan nu..men det löser sig väll så småning om!


Tro, hopp och kärlek!

Freddis ger mig allt det! ♥

Det fina med min kärlek är att man aldrig får nog av den!♥
♥14/1-2010♥


Dagens:
Låt: En himmelsk drog - Kent
Citat: "Solsken skapar lycka för de som är vana vid regn"


Puss/Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: din freddiiis <3

du är underbar gumman du är värd att kämps för!! (a) <3 <3 <3 <3

2011-05-06 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0