Barnteater 2011

Ser fram emot vår barnteater som är nästa helg (21 & 22 maj) "operation rädda världen- ett rymdäventyr"
boka biljetter på 0738-16 25 51 !
Missa inte Årets roligaste familjekväll!

Imorgon (på vår lediga dag såklart) så ska vi ha rep från 16-20. Innan det ska jag på möte på banken i och med att jag fyllt 18.

Idag testade vi i min grupp att sjunga med micar för första gången! Det va creepy. Men samtidigt har det sin charm.
Imorgon blir det repa, repa, repa..plugga, plugga, plugga!


Jag är en utav dom få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden.


Nu ska jag plugga inför naturkunskap provet på torsdag! Inte okej. Men men..

www.estetlogen.blogg.se  <--- kika in där om ni vill veta mer om vår produktion "Operation rädda världen-ett rymdäventyr"


Dagens:
Låt: Lilla Lady - Daniel Adams-Ray

Citat: Våra brister gör oss till människor
Namn: Esbjörn & Styrbjörn (grattis!)


Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0