Äntligen fredag!




Skulle egentligen ha vart i Skara nu å hjälpt Es3 med premiärkvällen av deras slutproduktion "A Coded Heart- Until Death Do Us Part" men det är jag ju inte..hade ingen skjuts hemm..det va där problemet kom in..hade väldigt gärna varit där dock!
Ska hjälpa till nästa vecka på fredag å lördag istället.

Idag va det deadline för vårt barnteater manus! Åh va jag längtar till att få det!

Just nu vill jag åka till min kära stad Falun å va där ett bra tag. På riktigt. Ibland önskar jag att det kunde va lite lättare. Men men..kärleken har inga gränser (bortsett från de dåliga då).


Btw så gillar jag inte fjortisar. De är fula å äckliga. Jag lovar!



Det kommer hända om det inte hänt

Vakna 4.45 å kunde inte somna om i morse..inte okej riktigt men..that's life. Jag överlever..inga problem.

"All I want is the wind in my hair
To face the fear, but not feel scared"

Dagens:
Låt: "Wild horses" - Natascha Bedingfield
Citat: "Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång".  Francis Bacon


Puss/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0