Sommarfestplanering!

Sommarfest!

Nu är det dags äntligen!
Nu planeras det för fulla puckar inför sommarfesten den 2:e juli!
Den kommer innehålla bland annat kubb turnering, frågesport och en spellista med väldigt blandad pott som jag ställer samman. Ser fram emot detta ska jag säga!

För övrigt måste jag plugga fast det är sommarlov..tråkigt men så är det. Ska man nå målet så krävs det ansträngning från dig!

Inbjudningarna till sommarfesten har jag och min käraste Freddis gjort när jag var med han i hans skola under mitt påsklov! De var väl uppskattade!



Adam är hos Rebekka och Julia drar till Varberg med Johan, själv är jag hemma med mina föräldrar!


Dagens:
Låt: Seasons of love - from RENT musical
Citat: the way of living


Puss/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0