time goes by

Hur mycket kan man sakna en person?! Kan man bli galen av saknad? Hur kan det bli så att man saknar någon redan efter 5 minuter man setts? Är det behovet av den personens närhet?
Freddis

Hur kan allt kännas så problemlöst när man är med den man älskar? Men i själva verket är det konflikter som pågår direkt när man är hemma igen? Ibland så mycket så det bara går mer och mer utför..sen plötsligt kan det va normalt igen..och man förstår inte varför, det är ju bra om problemet försvinner..men det är bäst om det löser sig än att man bara ska skuva det åt sidan hela tiden..eller?
Inget förgållande är ett bra förhållande om man inte genomgått kriser tillsammans och löst dem..eller?
Bambi



Det är frustrerande när Freddis inte har nån mobil! Kan inte få tag på honom ju! :( Det blir inte värre av att hans vänner inte vet vart han håller hus heller! Jobbigt att jag inte kan göra nått ju! Hatar alla dessa 35 mil...! Längtar tills jag tar studenten..så kan jag flytta till Falun!
♥ Då slipper jag dessa 35 mil!
Längtar så himla mycket till Sportlovet..
  • Jag får träffa Freddis igen!
  • Jag får va i Falun igen!
  • Jag får hålla i lilla Robin igen!
  • Jag får träffa svärföräldrarna igen!
  • Jag får träffa Freddis klass! :D

So close that you can almost taste it

Våran kärlek är som vinden, jag kan inte se den men jag kan känna den!
Jag älskar dig Freddis mer än allt annat!


Dagens:
Citat: "Var dig själv, alla andra finns redan."
Låt: "There's a place for us" - E.M.D



Puss/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Bambi

håller med om allt :O

2011-01-17 @ 15:55:08
URL: http://crillesflikka.blogg.se/
Postat av: Nea

åå Bambi då ;$ Vi är nog lite lika ändå ;O

2011-01-17 @ 17:37:51
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0