Om jag bara kunde..

Jag tror att alla har fått den där tanken "om jag bara kunde trolla så.."


Här är en lista på vad jag skulle gjort om jag kunde trolla:

  • Göra så att priser på buss å tåg blir betydligt mycket lägre!
  • Kunna teleportera mig!
  • Kunna göra så att farfar försvinner på alla kort (så som Hermione gör med sig sälv i Hp 7)
  • Kunna lära mig det mesta direkt bara av att läsa det eller höra det (mest på lektionerna å så)
  • Göra så jag kunde sjunga!
  • Göra så att farmor blir frisk!
  • Göra så att mormor blir frisk!
  • Kunnat bli osynlig ibland när jag vill!
  • Kunna flyga!
  • Kunna va bra på allt möjligt!

Det finns så mycket som man vill ha men man tänker sällan på det man redan har!
T.ex. Hur många fattiga barn har tillgång till skola varje dag? Hur många har rena kläder till att byta varje dag? Hur många av dem har ett ställe att bo på? Hur många får mat varje dag?
Man borde tänka lite mer på det man har och att det faktist finns dem som har det sämre..och att då kanske kunna göra något för dem i så fall!


Dagens:
Citat: "When it gets tough we gotta fight som more"
Låt: "Hold my hand" - Akon & Michael Jackson
Kommentar: Blå propeller (a)


Puss/Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: din älskling <3

fin skrivet äshling:)<3 du ska veta att jag tycker att du är bra på precis allt du är det underbaraste som någonsin har skapats(a):)<3 kommer alltid att finnas för dig din <3 Freddis <3 :*



ps önskar att jag med kunde telleportera mig så jag kunde stanna hoss dig förevigt för det är hoss dig jag hör hemma min (a)ÄNGEL(a):)<333333

2011-01-27 @ 23:01:39
Postat av: Nea

tack :) <3 jo men ändå..man önskar sig ju alltid mer :[ DU är den underbaraste personen, DU är den enda! <3 Älskar dig Freddis! <3 :*



Aww! Önskar att det va så lätt jag med :[ <3333333

2011-01-27 @ 23:07:18
URL: http://freddisnea.blogg.se/
Postat av: din shling (a)<3

jo men gör ju det=/ aww äshling håppas värkligen att det blir du och jag förevigt(a)!! <333 önskar det jag med sweetheart(<3) puss:* <33333



<3 14/1-2010 <3

2011-01-27 @ 23:12:45
Postat av: Anonym

jo men gör ju det=/ aww äshling håppas värkligen att det blir du och jag förevigt(a)!! <333 önskar det jag med sweetheart(<3) puss:* <33333



<3 14/1-2010 <3

2011-01-27 @ 23:18:17
Postat av: Nea

Klart det kommer va du å jag för evigt!! (a) <3 snyft :[ <33333333



14/1-2010 <3

puss :* <3333

2011-01-27 @ 23:19:48
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0