Kratzie♥

Vad vore meningen med livet om jag inte fick dela det med dig?♥  Du är den enda för mig Freddis!♥ Helt fantastiskt underbar! Du betyder allt för mig! Du gör mig lycklig å glad! Du lyser upp min dag..du är perfekt engligt mig

Du är kärlek för mig!


♥14/1-2010
♥ va den bästa dagen i mitt liv! Jag blev tillsammans med dig Fredrik Kratz♥ You changed my life into perfect! Varje dag utan dig är en evighet men varje dag med dig är helt underbar!♥ Du är verkligen allt jag behöver! Längtar så mycket tills vi flyttar ihop! Då kan vi va med varandra varje dag..!

Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör! När jag är med dig så känns allt som det ska..perfekt med andra ord!
♥ Det finns ingen som skulle ens kunna va i närheten av vad du betyder för mig! Jag kan helt enkelt inte leva utan dig..så är det!

Fredrik Kratz
♥ Linnéa Löfgren Helge

Du har helt underbara ögon, jätte gulligt leende, du är så söt när du skrattar och du älskar mig för den jag är!

Allt känns så bra! Så länge jag har dig så är mitt liv perfekt!



Dagens:
Låt: "Långa nätter" - Melissa Horn
Citat:
"Lyckan är lik en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva" - William Shakespeare


Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0