Jk...

Vad är ditt seriösa problem?!

Fattar du inte vad du gjort mot mig!? Vad du gjorde mot oss? Har du ingen sympati för något eller? Tänker du bara på dig själv fast du säger att du sätter vännerna först? Till och med före dig själv..denna vännen tänkte du inte på i första han..eller vad han tyckte, det sluta med att jag fick säga mitt för att han skulle förstå att jag verkligen mådde dåligt utav detta du höll på med! Hur kan du ens tänka så som du gör?! Hur kan man ens tänka att äjag ska vänta på den dagen då du dumpar Linnéa så jag kan få va tillsammans med dig' tanken?! Det gjorde mig verkligen väldigt sårad och förbannad.

We don't know each other but I know you're just to silly to understand!

Det är jävligt fegt att kalla mig dumma saker när jag inte ens har gjort dig något! 'Du är fan det fulaste jag har sett', 'gör en operation så ser du nog lite bättre ut', 'tycker du det är okej att din kille säger att andra är söta?', 'jävla missfoster', 'skaffa ett liv', 'du är riktigt jävla falsk', o.s.v. Mår du bra av att klanka ner på andra? Får du bättre självkänsla och självförtroende av det?

"Jag skulle aldrig göra något sånt här mot min bästa väns flickvän"...det var precis det du gjorde fattar du väll!? Du är helt motsägelsefull! Du inser inte ens detta själv..du har problem..stora sådana!


Du tycker bara synd om dig själv hela tiden! Fattar du inte att du fick mig att må så jävla dåligt över att du höll på att stöta på MIN pojkvän och det du höll på med! Du betedde dig som en kompis mot honom..men bakom ljuset var du bara en hjärtlös bitch som ville sno honom från mig! Det va det enda du va ute efter..vet inte varför du just valde Freddis men..gillar du att stöta på andras pojkvänner?

Skriva sms hela tiden om att du saknar honom..jadu..vad säger man..du träffar honom 5 dagar i veckan i skolan..jag träffar honom knappt varannan månad..han är min pojkvän inte din, och jag får inte träffa honom för dig för att du ska träffa honom hela tiden eftersom du saknar honom..vad fan tror du inte jag gör då eller!? Du tyckte jag va med honom jämt på sommarlovet..i helvete heller det va jag inte alls! Tycker du att det är fel att jag träffar min egen pojkvän eller? Tycker du att du av alla personer i hela världen ska få träffa honom varje dag istället..för att du saknar honom..? Du är fan helt jävla sinnesrubbad!


Du är helt jävla patetisk!


Du försökte verkligen allt för att få mig att göra slut med Freddisen så du kunde få va tillsammans med honom..eller!? Well..du lyckades inte med det och kommer aldrig lyckas!


Dagens:
Låt: "What Can I Say" - Dead By April
Citat: "Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig? Ja det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig" (ur Melissa Horns låt "Lät du henne komma närmre")
Kommentar: 'Ja jag är kyckling, ja jag är kyckliiiiiiiiing'


Hatar dig!/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0