hmm..

Vet inte om jag ska sakna dig eller rent av hata dig..
Det du gjorde var oförlåtligt, vet inte hur jag kunde vara så dum att inte inse det innan det hade gått för långt! Nu vet jag inte hur jag ska göra..ska jag..eller inte? En del av mig säger inte men den andra delen säger att jag ska göra det..det är jobbigt att behöva välja!


Min största rädsla är att hon ska börja gilla dig..hon får inte det! Hon får verkligen inte det! Det skulle inte kännas bra..vet inte om jag skulle kunna vara kompis med henne då. Skulle förmodligen bara må dåligt över det..vi var ju trots allt väldigt bra kompisar..innan vi blev osams..sen börjar hon prata med dig bakom min rygg! Vilket gör mig ännu mer arg och lessen på henne! Hon fattar nog inte hur det känns att förlora en vän..fast nu vet jag inte vad vi är..vänner? Ovänner..? Främlingar..? Fiender..? Dessa jävla beslut som man måste ta innan det är för sent tar kol på mig! Jag vet faktist inte vad jag ska göra.


Jag fattar inte hur hon kunde göra det..hon visste ju att vi var väldigt bra vänner! Vad ska hon göra nu? Börja gilla dig, bli tillsammans med dig? Det kommer inte jag klara av! Det funkar inte så ska jag säga dig!


Varför pratar vi inte längre? Såg hon sin chans att för en gång skull kunna få kontakt med en kille? Varför väljer hon då den killen som jag vart jätte bra kompis med fast som jag just blivit osams med!? Förstår hon inte hur konstigt det känns för mig?! Nu vet jag inte hur deras relation till varandra är men..ändådet är inte såhär det funkar! Hoppas du bara kunde inse hur det känns för mig! Och du..du ska veta att även fast vi inte pratar längre..så känns det ändå inte okej! Hoppas du kunde förstå det! Med tanke på vad du gjorde mot mig..

"Where did I go wrong? I lost a friend,
Somewhere along in the bitterness."


Detta är jobbigare än vad ni båda kan tro misstänker jag, men kan ni inte för en gång skull..lyssna på mig?
Och tänka ur ett annat perspektiv? Mitt perspektiv! Snälla...gör det inte svårare än vad det kan bli!


Varför handlar man ibland på ett helt annorlunda sätt än vad man egentligen vill?

Dagens:
Citat: "Never let the fear of striking out keep you from playing the game"
Låt: "How to save a life" - The Fray
Kommentar: "Arnie"


Puss/Linnéa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0