suck...

 



Det värsta som kan hända är att det inte blir som man tänkt sig..
vilket i slutändan bara gör det värre.

"I tried to be all that you need

Tried to not ever let you down

Still I can see it in your eyes not good enough"


Igår den 14/1-2011 blev det 1 år med min älskling Freddis
Jag älskar dig så sjukt mycket Fredrik Kratz!♥ Du är kärlek för mig!

Varför flyr man från problemet istället för att ta hand om det direkt? Tror man att problemet ska lösa sig själv? Eller?
Hur många gånger ska man misslyckas för att lyckas?

Dagens..
Citat: "För att känna andra så måste man känna sig själv"
Kommentar: "Du är den som känner mig bäst men förstår mig som minst ibland"
Låt: "Långa nätter" - Melissa Horn


Mer än allt annat vakta ditt hjärta, ty hjärtat styr ditt liv.



Ibland undrar jag vart felet ligger? Är det jag? Är det det jag gör? Det jag säger? Önskar att allt kan bli som det en gång var! Hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig å hur mycket du betyder för mig!
Freddis♥Nea 14/1-2010

Puss /Linnéa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0