Falun!

Sitter nu i Freddis rum, han är iväg å jobbar på Wayne's coffee i stan, han slutar vid 15.00. 
Vid ca 11.30 kommer la Julizz hit så ska jag va med henne lite :)

Igår va jag med Freddis till hans skola för första gången, det va kul :)
Fick träffa bland annat Jesper, Sofia, Erik, Magdalena och Jenny <--- mohahahaha!
Började kl. 9.00 och slutade 15.00, vi gick till nått hus som låg nära skolan så satte dem upp lite reklam för deras företag där (Borlänge). Det va kul å va med :)

Älskar dig mest av allt Freddis!♥
Igår (den 14/2-2011) va det 1 år å 1 månad för mig å Freddis, på alla hjärtans dag (a)♥

Imorgon blir det nog Älsklings skola igen å även på torsdag å fredag, så får jag träffa hans klasskompisar igen med :)
Så gött att va här i Falun igen! (a)♥ Vill inte åka hem (a)

Ska platta håret nu å sminka mig..sen kommer julia :D


Dagens:
Låt: "We R who we R" - Ke$ha
Citat: "käft bosse!!"


Puss/Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: juli pulli

wayne's *

2011-02-15 @ 16:32:32
Postat av: din äshling! <3

är så sjönt att ha dig här i falun gumman älskar dig mest av allt vill inte att du ska åka här ifrån(a)<3 pusssspårejjj:*

2011-02-16 @ 06:28:16
Postat av: nea

Juli puli: sorry stava fel..missade tangenterna där.



Freddis: jaa det är så nice ju! hihi älskar dig med!! puss:* <3

2011-02-16 @ 18:34:46
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0