Vill inte..

Trodde inte att det skulle va så här jobbigt..denna gången var det nog faktist värst..kändes för jävligt!
Denna veckan har nog varit den bästa i mitt liv..fast jag har gått i skolan på mitt sportlov..trivdes väldigt bra där ändå, inget stressade som det är på min skola direkt! Härliga människor!

Saknar Falun redan! Ville stanna längre..ville inte hem, kände för att ta tåget tillbaka mot Falun som stog å vänta i Borlänge på andra sidan perrongen av där jag va..ville inte hem! Hade lätt kunnat stanna en eller två veckor till..eller varför inte för alltid!?

Varför kan jag inte bara bo i Falun NU!? Orkar inte med att inte få va hos Freddis när jag vill..! Ska flytta till han direkt efter studenten har jag betämt mig för!


Det va så mysigt nu denna veckan jag va hos Freddis..kunde inte denna veckan gått lite långsammare?!
Fredagen va nog den mysigaste dagen..gick ut å åt på Z krogen med min kärlek Freddis! Så himla mysigt!
♥ Vill tillbaka till Falun! Detta fick mig att längta till sommaren ännu mer! Det enda jag kan trösta mig med nu är att Freddis kommer hit vecka 9! Men då har ju jag skola..vill inte till skolan då! Vill hellre va med äshling!

Rewind?, yes please!


Saknar Freddis redan..!
♥ Tur att han kommer på fredag!
Älskar dig mest av allt Freddis!



Dagens:
Låt: "The Saltwater Room" - Owl City
Citat: "Amor Vincit Omnia"


Puss/Linnéa



Kommentarer
Postat av: freddis<3

det va helt underbart gumman vill ha dig hoss mig hela tiden!!:(<3 älskar dig mest av allt ska du veta du är helt underbar kan inte leva utan dig:(<3 puss på min underbara äshling <3<3<3LINNÈA<3<3<3 :*

2011-02-21 @ 22:35:02
Postat av: Nea

jaa det va det verkligen!! :( <3 vill inget hellre än att va med dig! :'( <3 älskar dig mest av allt med Freddis!!!<3 du är mitt allt!<3 pusss på dig Freddisen :* <3333333333

2011-02-21 @ 22:39:52
URL: http://freddisnea.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Riktigt häftig blogg, jag gillar dina inlägg!

2011-02-21 @ 22:55:37
URL: http://braerbjudande.blogg.se/
Postat av: din freddiiis <3

önskar vi alltid kunde vara med varandra:(<3 vill alltid ha dig hoss mig ju:( puss:* <3333333

2011-02-23 @ 15:36:54
Postat av: Nea

Viktoria: Tack så jätte mycket! Kul att du tycker det! :)



Freddis: vill va med dig med :( puss :* <3333

2011-02-23 @ 18:25:50
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0