Plugghelg!

dunno what to say to you

Den senaste veckan har det bara vart en jävla massa pluggande!
Å till och med nu i helgen har jag inte kunnat relaxa utan det har vart fullt upp med plugg för jag har prov i Samhäll A imorgon (Måndag den 5/12-11) då tänker jag..VEM FAN SÄTTER ETT PROV PÅ EN MÅNDAG?!

ajja..denna veckan kommer bli den jobbigaste på länge..

Vecka 49
Mån: Prov i samhäll A
Tis: efter skolan är det direkt jobb som gäller till typ tolv på natten..
Ons: efter skolan så är det jobb igen..till typ tolv på natten även denna dag..
Tors: redovisning i teatern?
Fre: har namnsdag å premiär för tvåornas dansproduktion MIAMI B**CH,
Lör: Ev. jobba
Sön: kalas för syssling!


Nu pluggar jag å knör i mig godis..because I'm worth it.


Dagens:
Låt: Tänd ett ljus
Citat: Because I have a million reasons to be here
Värsta: sååååå mycket pluggande!
Bästa: godiset!
Humör: :'(

Puss/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0