MANUUUUUUUUS!



Idag hade vi kollationering! GÖÖÖÖÖTT!
Det innebär att vi har fått manuset nu och nu kan vi börja med vår slutproduktion till slut!
Jag är med i scenografigruppen och det går faktiskt ganska bra!

BTW...
Vet inte vad jag ska säga om dig längre..trodde du var bättre än då här.
Du gjorde mig alltid glad och uppåt..men nu gör du mig bara ledsen och nedstämd.
Du är så komplicerad..
Vet inte vad det är med dig nu för tiden..förr pratade vi varje dag..nu är det typ om vi har tur en gång i månaden..tänk vad en person kan ställa till det för vänskapen..


ajja..känns inte bra bara..


Imorgon blir det Np i EngB muntligt.
massa jobb med slutproduktionen å sen blir det att köpa en julklapp till min käraste Fredrik!
Sen hem..läsa på manus + skriva loggbok.


Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Dagens:
Låt: Someone like you - Adele
Bästa: kollationering, manus + roller! STORT plus!
Värsta: din attetyd mot mig är fortfarande annorlunda än den jag kände förr..det gör mig besviken.
Humör: började bra men nu är jag nere på botten igen.


/Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0