Har huvudet fullt!

Jag och PolliiiiiPolis
Bilden är tagen av min mamma på Ladie's Night i Örebro den 5/11-2011

Idag är det genrep för tvåornas dansproduktion MIAMI B**CH.
Men jag ska inte gå..för jag ska jobba till typ tolv i natt så kommer ju inte hinna..
menmen..ska se den imorgon på själva premiären ist!
Det har sina förmåner att vara ESTET ändå!

Nu, hela håltimmen (4 timmar lång) så har jag suttit å skrivit på min Sv Np Muntliga grej..
å snart spyr jag på det..
orkar verkligen inte mer!

Nu ska jag snart gå till nästa lektion å börja med nån grej som ska vara inne på söndag (!)
så jävla stressigt nu plus att jag jobbar som mest nu inför jul..

Efter skolan blir det tandläkaren och efter det till jobbet direkt!


Dagens:
Låt:  Jag är en vampyr
Värsta: så mycket att göra å så lite tid!
Bästa: har kommit liten bit på svenskan!
Namn: Angela & Angelica
Hiss: folk som hjälper
Diss: mobbare!


Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0