Tisdag skoldag!



Sitter på lektion nu i skolan och det är samhällskunskap A. Skoldagen är slut om 30 minuter ungefär å nu har vi en bensträckare..man blir lite seg av att sitta still så länge(!) Dagen har bestått av Engelska B, Nutida konst (kulturhistoria B) och nu samhällskunskap A. På den nutida konsten så skulle vi gå ut i Skara stad och leta efter hus som skulle vara i en viss stil som vi hade gått igenom på lektionen idag.

Kul nog så åker jag bil till skolan idag så jag behöver inte åka buss hem, gött! Ska hämta Julia i Götene sen, suck. Men så är det.

Nu är det dags att återvända till lektionen, får inte internet att fungera på min data..? vet inte hur man gör! Men men..jag får nöja mig med word så länge ;)


You, could never be forever. Good together, young and clever.


Fredrik!♥ Jag älskar dig!

Dagens:
Låt: Lucky lucky – Lucky Twice
Kommentar: ”ponytail” – Richard Pettersson om Anders Borg
Citat: You know what, I don’t hate it” – Manuelo Del Valle
TV serie: So Little Time 

Puss/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0