Rep!

Nu äntligen är det dags att börja repa inför barnteatern! Första repet är imorgon vilket känns väldigt skönt måste jag säga..att äntligen komma igång på riktigt!
Idag fick vi sångerna vi ska sjunga med..riktigt roliga!

Efter skolan idag så gick jag, Felicia, Lisa och Ylva iväg för att försöka hitta en huvudsponsor..hoppas de vill!
Efter det gick vi till Nockes..vilket va lite mysigt ändå!
Sen va det dags att ännu en gång gå till körskolan för teorin..imorgon ska jag köra igen.

Imorgon blir det att göra MoIdé (Juholt) och Engelska (prov).. det är nog det enda i läxväg jag hinner skulle jag tro! Lite jobbigt med massa läxor å prov så här innan påsklovet..men det ska ändå bli väldigt skönt!

På torsdag nästa vecka kommer kanske Freddis då..vilket ska bli väldigt mysigt!♥

Dagens:
Låt: Pärlor - Kent
Citat: "Att verkligen älska innebär alltid att sätta sig själv på spel"


Puss/Linnéa♥

Kommentarer
Postat av: din freddiiis <3

längtar redan (a):) <3333

2011-04-06 @ 17:25:53
Postat av: Linnéa

Jag med :* <33333

2011-04-08 @ 18:36:42
URL: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0